דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צעצועים לתינוקות מכל מיני צבעים. 

מאת    [ 25/03/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2449 פעמים ]

משחר האנושות ועד ימינו אנו, תמיד דאגו המבוגרים להמציא צעצועים עבור ילדים. בין אם היה זה רעשן תוצרת בית, מובייל לתינוק לשלבים הראשונים של חייו ועוד כיד הדמיון הטובה. כמו תחומים רבים אחרים גם תחום הצעצועים הפך להיות לאחד התחומים המפותחים והמשגשגים בשוק.

צעצועים לתינוקות רכים.

כשתינוק בא אל העולם החושים העיקריים בהם הוא נעזר הם: חוש הראיה, המישוש, המגע וכמובן שהוא חוקר את עולמו בשלבים הראשונים אפילו עד הגיעו לגיל שנתיים שלוש דרך הפה. אם בעבר הסתפקו הורים בהעסקת ילדיהם עם צעצועים ביתיים, הרי ששבימנו אין זה כך – מרבית ההורים משלבים קריירה יחד עם היותם הורים ואין להם פנאי רב בהכנת צעצועים תוצרת בית, הרבה יותר קל ונוח להעזר במגוון הכל כך רחב הקיים בשוק.

כשרוצים לקנות צעצועים לתינוקות חשוב לזכור שבמוקדם או במאוחר יגיע הצעצוע אל פיו החוקר של הזאטוט ולכן חשוב להקפיד לקנות צעצועים העומדים בתו התקן הבינלאומי ושאינם מהווים סכנה לילוד. חשוב לבדוק שהצעצוע אינו יכול להתפרק ושיהיה גדול דיו על מנת למנוע סכנת בליעה של הצעצוע כולו או חלקיו. כמו כן כמובן בראש וראשונה חייבים לוודא שהצעצוע אינו מכיל שום גורם רעיל. צעצוע מתאים לתינוק – עדיף כי תהיה אפשרות לנקות אותו מידי פעם. המגוון הוא מאוד רחב: ספרים מתקפלים לעגלה או ללול, רעשנים מספוג צבעוניים, מוביילים לתליה מעל ראשו של התינוק, המשלבים דמויות צבעוניות ומוסיקה נעימה, שישעשעו אותו בזמן שהוא שוכב על גבו. אף קלטות עם מוסיקה מתאימה יכולות להכלל בקטגוריה זו, צעצועים רכים אותם יוכל התינוק לנשוך מבלי לפצוע את עצמו. הדגש בצעצוע המותאם לתינוקות הוא על גירויי החושים הבסיסיים עליהם דברנו לעיל.


צעצועי התפתחות – צועדים עם ילדך.

תינוקכם שבא לעולם לפני זמן קצר ביותר צומח ומתפתח עד כי לפעמים קשה לכם לקלוט שרק "אתמול" הוא היה בן יום. המשימה שלכם היא להתאים בכל שלב את הצעצועים המתאימים לו ביותר שכן מה שהתאים לו לגיל חודשיים אינו בהכרח מתאים לשלבים הבאים. עולם הצעצועים שם דגש על צעצועי התפתחות עבור ילדכם. המחשבה העומדת מאחורי תכנון הצעצועים היא: לגרום לילד להמשיך ולהתפתח בדרך מהנה בעזרת הצעצועים השונים. כשהתינוק מגיע לשלב בו הוא כבר מסוגל לשבת בעצמו ניתן לרכוש עבורו צעצועים שיש לסדר באופן מסוים, כמו גם לוח המכיל פונקציות שונות כאשר הוא לוחץ עליהן – "אקטיביטי סנטר". אפשר גם לתת לו בובות שיכולות להניע את אבריהן בעזרתו האדיבה של ילדכם כמובן ויחד עם זאת יש לוודא שהיא לא תתפרק בקלות.  

כשהילד מגיע לסביבות גיל שנתיים הוא יכול להתחיל להנות מצבעי גואש, פלסטלינה, או עדיף בצק דמוי פלסטלינה, מכוניות ומשאיות אותן אפשר להניע על הרצפה או לשחק עימן בארגז החול.

 

עוד הפתעות, צעצועים לתינוקות, בגדי תינוקות והמון הפתעות באתר סודות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב